9. juli 2014

Det søte liv

Jeg elsker jobben min! Jeg elsker alt ved den (om man ser bort fra regnskapet), alt fra bake kaker på bestilling, til scenedekor og borddekor på store festmiddager til å moppe gulvet når dagen er omme.
Jeg er så priviligert at jeg er medeier og gründer i mitt eget firma som heter essEnce Røros. Selvfølgelig kjenner man på kroppen at det er litt mer personlig med nedturer og perioder der man vet man trenger minst så så mye i inntekt den måneden for at det skal gå, men så er det også så ufattelig gøy når man kjenner man får det til, man får masse skryt og man vet man har gjort et riktig valg. 

Vi får muligheten til å lage vakre ting, søte pyntegjenstander og bare dulle bort arbeidsdagen om vi vil. Er ikke det fantastisk?! :)
(nå skal jeg ærlig innrømme at det er mye hardt arbeid også da ;) )




For ikke snakke om å prege kakebordet til brudeparet!
 


Og når selveste HKM Dronningen skryter og sier at Bergstaden Ziir (kirken vår) aldri har vært så flott pyntet (under det årlige Vinterfestspill i Bergstaden), da blir man skikkelig stolt! :)


Besøk gjerne bloggen våres for flere bilder av hva vi gjør, klikke deg inn her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)